Kräftskiva

Kräftskivan med fotbollslaget igår var suupeer! Vi hade skit roligt. Först åt vi kräftor och kyckling och paj. muummss det var gott! när vi hade ätit delade vi in oss i fyra lag för att köra kubb turnering. Mitt lag vann första matchen men andra förlorade vi och dom som vann fick köra mot tränarna och tränarna vann. Sen gick vi in och körde karaoke. Eller jag körde inte för jag hade verkligen ingen lust att sjunga och så var jag så trött att jag nästan somnad.
Jag och sara åkte hem vid halv 12 typ för då hade dom flesta redan gått, just jag och sara åkte min moppe dit, så vi åkte moppe hem och usch va kallt det var!
När jag kom hem var jag med martin magnus patrik och nisan och körde tv spel. Sen skulle vi titta på film, men kl tjugo i tre blev magnus, partik och martin hungriga så dom fick för sig att dom skulle åka och handla mat i den där grillen i huddinge centrum, och den stänger klockan tre, så dom tog tandemcykeln, och först kunde dom ju knappt cykla den dom ramlade typ först men sen gick det tydligen bättre, och snacka om att dom fick stressa! Men dom hann jag och nisan som var så säkra på att dom inte skulle hinna! precis när vi skulle börja titta på film så orkade jag inte för då var klockan fyra och jag tyckte att det var dags att gå och lägga sig! Precis när jag hade somnat så kommer Patrik in och väcker mig! det var inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0