skärholmen

Helloo
igår var jag me Sara. Vi passade hennes farmors hund, och så var vi och bada, det var skönt!!
På kvällen var jag, Sara, Emma och Magnus i parken och spela kubb. Vi körde tills det blev så mörkt att vi inte kunde se vart kubbet var längre. Sen tittade vi alla och min brorsa på Kenny Starfighter, och den var så jävla ROLIG!! haha den borde alla se! Sara sov hos mig till idag, och idag var vi med Josse i Skärholmen och handlade, för hon skulle handla present till hennes mamma. Jag hittade ett snyggt linne på New Yourker som bara kosta 35 kr :D sen hittade jag en bikini på Gina Tricot som jag köpte!

nu hinner jag inte skriva mer för nu är josse här xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0