dumma ungar, jag vill sova!

hejhej!
Igår fick jag inte sova länge eftersom mamma jobbar och hon har ju massa småbarn hemma. Man blir verkligen irriterad på dom där ungarna när dom väcker en! usch...!
gårdagens förmiddag var lugn, jag magnus och emma satt och tittade på man in black 2. när vi hade sett den kom jag på att jag inte sett ettan så den kollade vi på efter, men då var Linnea här och var med och kollade.  När filmen var slut gick vi till Linnea och hälsade på hennes syrras nya kanin, den var jätte söt. Sen fick jag hålla i Linnea nya sköldpadda, den var jätte lite, bara några centimeter lång! oj va söt den var!
På kvällen var vi ute med martin emma och magnus för magnus och martin hade gjort några grejer som dom skulle testa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0