Första skoldagen

Hej!
Första skoldagen var igår, usch det är verkligen inte kul att börja skolan igen! Men vi gjorde inte så mkt igår. Vi började kl. 10 och då träffades vi i klassrummet, sen höll rektorn ett tal, inte speciellt intressant. Sen gick vi tillbaka kl 1 hade rektorn invigning för skolans nya staty. Det är en staty som är en massa skor. Alla gick innan rektorn hann prata klart, tycker lite synd om honom faktiskt.  På eftermiddagen var jag med Josse och Linnea vi tittade på Kenny starfighter. Sen följde jag sen efter ganska mkt övertalning följde jag med Martin Emma Magnus till värmdö för att bada och grilla där.
När vi var där kom Patrik och deras kompis Niklas dit också. Jag hade presic bestämt mig för att jag inte ville bada och då kom självklart Patrik och drog i mig! och det gjorde han typ tre gånger!
När vi hade grillat korv på en engångsgrill, kom hon som jobbar i kioasken vid stranden ut och skällde på oss för att vi hade grillat på gräset! Så nu får inte killarna vara där längre, men det kommer dom vara ändå xD
Igår hade vi några skit tråkiga övningar i skolan. Det var inte kul. vi fick sluta typ vid ett och jag och josse hade tagit min moppe till skolan så jag skjutsade hem henne sen åkte jag hem och sov för jag var så jävla trött! Jag hade träning på kvällen och den träningen var skit rolig!
idag hade vi en sån där dag på ågesta som vi har varje år. När man blir indelad i grupper blandat 7, 8 och 9:or. Jag och Elin var ledare i vår grupp och vi fick högsta betyg i ledarskap på alla grenarna:D Vår grupp var ganska bra!
Efter skolan råkade jag och josse ´´ha vägarna förbi´´ Timothy.  viringde oskar för att fråga var tim bodde eftersom han var hos honom men han ville inte säga, joel erik och viktor som också var där sa inte heller så vi fick typ leta oss fram, och sen när vi hittade dom, var vi irriterade på dom så vi åkte bara förbi xD Sen har vi inte gjort så mkt mer än titta på tv och åka lite moppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0