Moppe tur!

Heeeej!!
haha igår kom josse till mig med sin cykelmoppe, haha den är skit cool! ska visa bild på den nån dag om jag får för josse.
Så jag tog min moppe och hon åkte runt på sin, men vi bytte lite också, det var skit kul att köra hennes cykelmoppe! Sen när vi hade åkt ett tag åkte vi förbi Linnea och plockade upp henne också, vi försökte få med sara också men hon ville inte. Så vi åkte runt på våra moppar.
och idag har jag och josse åkt moppe igen, men idag tog vi bara min. Vi åkte först till josses gamla stall och kollade på hästar, sen åkte vi till solgård, och sen åkte vi till min pappas jobb som ligger precis bakom huddinge centrum, där åt vi winerbröd, mums det var  gott! Och jag har kommit på att jag inte behöver en GPS för att hitta det räcker med att ha Josse, hon satt bakom mig och sa vart jag skulle åka hela tiden medans jag inte hade en aning om vart vi var!
Snart ska jag på träning, den här träningen blir nog roligare än den förra, inte för att vi inte körde roliga övningar utan för att jag hade så jävla ont i huvudet under förra träningen! Och för en gångs skull har jag inte ont i huvudet nu! i och för sig hade jag lite ont i morse men det var inte så farligt! ^^
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha :D

2009-08-07 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0