vårfilm

Match mot stuvstas 96-or idag. Dom hade frågat om vi ville spela mot dom så det gjorde vi idag och vi vann med 7 elr 8- 0. Den matchen spelade vi verkligen inte bra! va hade knappt något passningspel och ingenting gick bra menmen... jag antar att alla är trötta efter igår, nästan alla körde match igår, några med damlaget och dom andra hade en 93 match.
När jag kom hem hade jag verkligen fått ont i ryggen så jag låg och kollade på Buffy.  Vid halv fem kom Josse och Julia över och frågade om vi skulle göra vårn vår film. På svenskan har vi fått i uppgift att skriva elr rita elr göra något som visar våra vårkänslor typ, så jag josse julia och linnea bestämde oss för att göra en film. Hahaha filmen var jätte rolig att göra men den var ganska konstig och annorlunda men vi tycker den är skit rolig XD
sen åkte vi hem till josse och satte ihop hela filmen och det blev skit bra:) så vi får se vad alla andra tycker när vi visar upp den på lektionen imorrnxD nu sitter jag här och försöker skriva min prao uppgift, men det är så jobbigt att försöka tänka ut allt man gjorde under praoen, och mitt minne är inte det bästa så jag har redan glömt det mesta menmen... jag får försöka komma på och i värsta fall får jag väl använda fantasin och hitta påxP
hejsvejs //Linn


Kommentarer
Postat av: Josse

Hahahaha, det var verkligen sååå kul. XD

2009-04-20 @ 18:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0