Våldgästad på träningxD

Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men jag har verkligen inte orkat men nu tänker jag skriva lite:)
iförr går(onsdag) var jag med josse och vi gjorde det vi älskar att göra, vi våldgästade folk. Vi åkte och våldgästade oskar för första gången. haha vi hittade knappt dit, men vi chansade på vilket hus som var hans. när vi sa till honom att gå ut tyckte josse det var pinsamt så hon sa att det säkert inte var hans hus, att vi skulle forstätta leta längre ner på gatan, men jag tvinga henne till hans hus. hahaha snacka om att han blev förvånad när vi kom. vi satt och pratade med honom ett tag sen åkte vi hem igen. dagen efter åkte vi och våldgästade honom igen men nu var Linnéa med och han var lite förbered på att vi skulle komma. vi åkte hem efter ett tag, för jag hade träning. när träningen var slut och alla satt och stretcha gissa vilka som kommer där. Linnéa och Josse står där och ropar på mig, och alla i laget vänder sig samtidigt och tittade på dom haha det såg lite roligt ut. Efter ett tag ser jag att Oskar också är med. haha är inte så van vid att bli våldgästad på en träning xD Oskar åkte moppe för han hade precis fått sitt moppe kort. Så grattis till Oskar. Jag ska börja ta mitt kort på tisdag, haha får hoppas det går bra! :)
så här ser min moppe ut ↓↓↓↓ XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0