Sara missnöjd med klippning

i förrgår var jag och sara och klippte håret. båda klippte bara topparna typ och lite uppklippt. haha men sara sa att hon ville ha lite snett klippet typ vi luggen, men hon ville ju inte ha lugg, men man kan väl typ säga att hon fick lugg XD nu tänker hon gå med uppsatt lugg tills den växer ut xD
vi tittade på raise your voice och twilight på kvällen. för dom som inte har sett raise your voice rekomenderar jag att se den, för den är verkligen bra, väldigt sorglig, men ändå väldigt bra.
Sara blev ganska irriterad på mig efter som jag har sett twilight tusentals gången så kan jag alla repliker och ni kanske vet om man kan repliker så kan man ju inte låta bli att säga dom! jag vet inte hur många gånger jag sa till mig själv att jag skulle hålla käften för att inte förstöra filmen för sara, men det gick inte att låta bli!
jag somnade i slutade i slutet av filmen för jag orkade inte vara vaken längre! och så fort jag blir trött och vill sova så gör jag det även om det kanske inte skulle vara så trevligt för tex Sara.... men men;P
igår var jag med sara eftersom hon hade sovit hos mig. vi gjorde inte något speciellt under dan.
jag har äntligen fått Sara att börja läsa Om jag kunde drömma (twilight) !!!! jag har försökt få henne att läsa den i snart att år nu och alla som har läst den komentera att hon inte kommer ångra sig!
på kvällen åkte vi och våldgästade Josse fast hon visste nästan att vi skulle komma, men ändå;P

jag fick inte ha med saras ansikte, men nu ser ni luggen och om man lägger den snyggt så tycker jag att det är snyggt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0