Filmkväll, King Kong

igår(fredag) var jag med Julia och Josse. vi va hos Josse ett tag och hoppade studsmatta. sen tittade vi på filmer och foton och sånt på josses data. när julia hade gått hem var jag och josse ute och cyklade ganska länge sen fick vi Oskar att komma till oss. vi gick hem till Josse och kollade på ''Hajen'' men filmen var bara bra när hajen var framme och dödade allt annat var bara tråkigt.
Idag spelade jag och fyra till från laget en match med stuvsta B-damlag, det var kul. haha vår tränare hade sagt att vi kanske inte kanske inte skulle få spela så mkt utan mest sitta på bänken, men så vart det inte. Det fanns inga avbytare så vi fick köra hela matchen som var 90min, snacka om att jag var trött efteråt!!
på kvällen åkte jag till josse. sen kom Julia Linnéa och Oskar för vi skulle kolla på robinson. Linnéa gick hem efter robinson för hon hade massa böcker fråpn skolan hon måste läsa ut till måndag, oupps jag har också en bok jag måste läsa ut och jag har inte änns kommit halvvägs:S, menmen... efter robinson hade vi svårt att bestämma vilken film vi skulle se men till slut vart det King Kong. jag gillar den men ändå inte för King är så söt, så dödar dom honom i slutet!! jag tycker ALLA filmer ska ha ett lyckligt slut!!! menmen... alla tycker väl inte som jag...
men nu ska jag gå och snarka(sova) NattiNatti :)

Kommentarer
Postat av: "you know who"

Oh spank me! ^^

2009-04-30 @ 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0