4st på en cykel;P

igår efter praon åkte jag till rådsparken för Sara praoar där. när hon slutade åkte vi hem till mig och satte upp min studsmatta:) vi satt en stund på mattan med min syrra och hennes kompis. sen åkte hon hem, och jag lovade att jag skulle komma hem till henne sen, eftermaten. så Josse och jag våldgästar henne på kvällen, så jag höll vad jag lovadexD
sen äkte vi till Linnéa och vålgästade henne också. sen åkte vi alla fyra på tandemcykeln, och det går inge vidare. jag fick sitta på styret där bak men jag typ ramla av hela tiden XD sen cyklade vi förbi en tant och hon typ bara stirrar på oss och sen började hon räkna oss också, haha rolig tant, på hennes tid brukade man nog inte cykla så många på en cykel:P
idag torsdag fick jag sluta tidigare, jag fick gå vid åtta.  haha det var kul för väktarna som brukar gå runt där i centrum kom in för att det var en ny som skulle presentera sig, och då trodde dom att två av dom som jobbar i affären var gifta och att jag var deras dotter xD
vid halv sju kom josse cyklade till mig, vi åkte och våldgästade Linnéa igen haha, jag vet att vi våldgästar mycket men vi tycker sånt är kul;P sen åkte vi till sara men hon var med sin granne, så vi åkte vidare. vid åtta skulle jag vara vid stuvsta if för vårt lag skulle typ heja på stuvsta damlag som spelade match, så då tog vi tandemcykeln dit. det var typ bara tränarna som var där så jag josse och Linnéa lånar en boll och kör lite egen fotboll.
både igår och idag har vi alla trott att julia var hos sin pappa den här veckan men nu på kvällen fick vi reda på att hon har vart hos sin mamma hela veckan, så vi åkte till henne, och hon blev jätte glad:D
nu har jag precis bakat för jag ska tydligen ha med mig något till sista prao dagen, hon som jobbar i affären sa att det var en tradition, men hon var tvungen att påminna alla som praoade där det... ;P
ha en bra kväll/dag... //Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0