lite om dom senast dagarna

har inte haft tid att skriva så mkt nu i veckan så jag får skriva nu vad jag har gjort istället.
I måndags i skolan på svenskan visade vi upp vår vårfilm som jag josse julia och linnea hade gjort. Vi var rädda för vad vår lärare skulle tycka om den eftersom vi fjantade oss lite. men alla tyckte den var bra och vår lärare tyckte den var så bra att hon skulle kopiera skivan så hon kunde visa andra lärare också, vi fick MVG på filmenxD På eftermiddagen hade jag träning. Efter träningen satt jag josse oskar och julia vid sjön och drack te, haha snacka om att vi typ frös ihjäl... sen åkte vi hem till mig för vi frös så mkt, så vi satt på mitt golv och åt godis, gud vilka tjockisar vi är;P
I tisdags följde sara med mig hem efter skolan, för vi skulle börja ta våra moppekort så vi gick på en teorikurs.
i onsdags hade vi matte prov, det fick väl inte så jätte bra, jag hann inte göra sista talet:S efter skolan var jag och josse hos julia. Oskar kom också dit. vi gjorde inte så mkt, först kollade vi i skolkataloger :D hehe det var kul...
sen blev det att vi satt vid sjön igen och jag hittade aska från några som hade grillat där tidigare, och jag fick skriva på julias panna med det, haha det var roligt;P
idag har jag pluggat för vi ska ha prov i sexulakunskap imorrn... sen hade jag träning, och julia, josse å oskar kom dit. usch det är inte roligt att komma där svettig... nu ska jag försöka plugga lite till men det kan bli svårt eftersom emma har börjat titta på Australia och jag kommer antagligen inte kunna slita mig från tvn.
hejsvejs //Linn 


Kommentarer
Postat av: TeKokaren Julia!

Te= nice och det var INTE alls kul att titta i katalogerna, ni måste verkligen komma över det!! XD

2009-04-30 @ 18:01:30
Postat av: LinnLinnLinn

haha Julia jag kan komma över skolkatalogerna om du kommer över King Kong...!!!

2009-05-01 @ 10:03:18
URL: http://olikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0