Ida, sööt vovve!!

det var sista prao dagen idag, och det är tråkigt för jag har haft jätte kul och kommer verkligen sakna det där stället!
men idag har jag fått göra lite allt möjligt, mata djur, ta in varor, och så fick jag gå ut med Carinas(en av dom som jobbar där) hund Ida, jag träffade Ida tidigare i veckan också men hon är så sjukt söt! hon är också vääldigt stor, jag tror hon var 77 i mankhöjd elr vad det nu heter;P hon var jätte rolig att gå ut med, för hon typ skuttade fram hela tiden, och Carina så att hon bara gjorde så mot dom hon tyckte mkt om så då blev jag glad:D

sen körde Carina djurmats testet med mig. då tog hon av alla lock på matburkarna och på locken stod det namnet på djuret, så jag skulle sätta tillbaka alla lock till rätt mat. jag fick alla rätt:) kanarie och fink maten var lite svår att se vilken som var vilken men jag klarade det;D
som omdömme satte dom betyget MVG på mig, hah det blev jag glad över!! :D
på eftermiddagen spelade vi träningsmatch mot katrineholm, vi vann med 5-0 :) vi ska köra tre träningsmatchen till den här helgen, så vi får hoppas det går bra;)
Puss&Kram //Linn 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0