Påsk:D

uschh jag har ätit godis hela veckan, och idag fick jag ett påsk ägg, mummsss :P sara gick och gömde det och det tog inte lång tid att hitta det. när jag hade hittat det och öppnat det och sånt började sara tjata om att få gömma det igen, och ja det tog inte lång tid att hitta det den här gången heller ;P

jag var med sara typ hela dan och på eftermiddagen cyklade jag sara och Josse till hennes pappa och hämtade bröd för vi ville mata fiskar. Men fiskarna ville inte komma när vi matade dom. sen cyklade vi tillbaka till josses pappa och fikade där, och han berättade om ett spökhus som låg på andra sidan sjön.
när jag kom hem tittade jag på film sen åt vi hummer det var ganska gott.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha försök inte! jag e bäst på att gömma och det gick inte alls snabbt att hitta det :P...

Puss<3

2009-04-18 @ 23:37:34
URL: http://s_aras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0