filmkväll(alla sover utom julia)

vi hade filmkväll hos julia igår, jag josse oskar och julia såklart. vi tittade på kopps, haha den är skit roligxD
alla utom julia låg typ och sov efter ett tag, stackars julia det är alltid hon som får sitta vaken ensam medans alla sover, haha så är det ofta när vi har film kväll:P fredagar är ingen bra dag för mig att ha filmkväl, för då är man ju alltid tröttast, menmen, alla vet ändå att jag kommer att somna under en filmXD
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men vid fem ska jag iallafall stå i cafeterian på stuvsta ip. så resten av dagen får jag väl se vad jag hittar på. ha en bra dag //Linn

Kommentarer
Postat av: Julia den vakna personen!

Jooo... hur kunde du veta att filmen var bra när du sov? ^^ Och btw lördagar e inte bättre att ha filmkväll med dig, för du somnar ju alltid efter 10 xD puss <3

2009-04-30 @ 17:59:02
Postat av: Sara

Haha aa stackars Julia, men du måste väl nästan ha vant dig? Hihi håller med Julia, Linn somnar alltid, men det e ju lite kul :P

Haha kopps? du som kallar mig "blond" ska inte säga nåt, cops e det annars :D håmden e ljuv!!

2009-05-15 @ 22:20:28
URL: http://s_aras.blogg.se/
Postat av: Linn

haha sara din dumma lilla blondin den filmen heter visst KOPPS! hhahah du får nog komma på någon annan hämd! ;P

2009-05-16 @ 13:35:42
URL: http://olikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0