överraskar Julia

idag har jag vart med Sara Elin och Julia. vi va hos sara och hade någon slags spelturnering. sen när julia hade gått hem för att hjälpa sin mamma att kratta bestämde sig jag Elin och Sara för att komma och överraska julia. vi smög in på hennes tomt och gick till baksidag av hennes tomt och satte oss på en bänk för att vänta på att hon skulle gå ut. men sen gick hennes mamma förbi oss men såg oss inte så vi satt typ och asgarva och skämdes lite. sen när hon så oss sa hon att julia inte änns skulle kratta på baksidan utan på framsidan och vi typ bah, ''jaha oj da, hehe''
sedan smög vi fram till framsidan och överraskade henne. vi hjälpte henne att kratta lite sendan åkate jag hem. jag tittade på sagan om ringen etten och tvåan sedan har jag inte gjort så mkt mer...
puss ha en underbar kväll<3

Kommentarer
Postat av: Emma

cooling-bild du bytte ut draken mot. Good move!

2008-10-29 @ 23:42:00
URL: http://bloggbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0