sista lovdagen :(

idag har jag tagit det väldigt lugnt... gick upp klockan nio, gjorde lite frukost och satte mig och tittade på sex and the city.
sedan gjorde jag inte det jag borde ha gjort... pluggat:/ jag hade väldigt tråkigt men hade inge lust att gå någonstans eftersom jag skulle hämta Erik och Sarha på dagis och skolan vid tre.
Jag hade ingen aning om hur jag skulle hitta Sarha i den där skolan men Erik hittade henne direkt :)
det tog typ en timme att gå hem iallafall minst 40 min... bara från stensängsskolan som ligger nära där vi bor.
Ena gick och plockade is och den andra gick och plockade blommor hmm... det låter lite konstigt att jag säger att han plockade blommor nu men han gjorde det. ;)
men jag fick dom att öka takten en aning och då menar jag en liten aning för jag sa att blommorna höll på att vissna och dom behövde vatten men dom kom på att blommorna kunde få vatten om dom höll is emot blommorna så det fick ta en evighet att gå hem.
När jag väl var hemma skakade jag typ för att jag frös så mkt så jag kokade nudlar och gick och la mig en stund och sen har jag inte gjort så mkt... ska strax äta men ha det bra<3 MVH olikk ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0