simning+lerkrig;P

idag har det varit en vanlig dag i skolan fast vi simmade imorse, det var tråkigt för vi skulle bara simma ryggsim och vanligt och livrädda.  Karro och jag typ dränkte varann (sorry om jag dränkte dig karro;P..)
jag och Josse hade lerkrig mot några jobbiga personer också, haha det var ganska roligt:)
jag ska på träning senare ikväll, då ska vi typ ha någon slags ki-box.
och jag är jävlit sur för att Twilight kommer har premiär om en vecka och så självklart är det åldergräns 15 år. men jag och Sara ska försöka komma in inte på premiären men några dagar efter för jag tror dom är ganska noga med ålder om det är världspremiär.

 Twilight
 världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha det var kul, luktar fortfarande lera, hehe. Kram

2008-11-13 @ 19:52:53
Postat av: Anonym

hehe jag tror jag dränkte dig minst lika mycket. älskar dig<3

2008-11-17 @ 20:44:56
Postat av: Karolina

det var jag som skrev det tidigare fast glömde visst att skriva namn..

2008-11-17 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0