hola amigos

hejhej har inte kunnat skriva på ett tag eftersom min datanörd till syster har haft datan hela dagarna och när jag väl snodde datan så stod hon och bankade min på huvudet jätte länge och efter ett tag blev jag irriterad och vrider huvet så hon slår självklart till mig rakt på näsan och jag börjar blöda näsblod. haha Emma fick torka sitt golv efterdet för jag hade blodat ner och pappa fick torka köksgolvet eftersom jag självklart springer runt i hela huset och as garvar.
i förrgår var jag och Linnea hos josse och kollade på pirates of the caribbean 2.
när vi sitter i soffan och tittar på tv så säger jag plötsligt:
-oj det står någon i fönstret :O
och så tittar Linnea dit och skriker så det typ ekade i huset... men det visade sig att det bara var josses mammas kille:P
igår hade jag träning ute usch va kallt det var i början och så var det pölar på hela planen men träningen var ändå ganska kul.
idag har det varit en vanlig dag i skolan man jag julia och josse hade lite roligt på rasten men det är ingen ting jag tänkar skriva här vad vi pratade om... hehe
ha det gott gött folk 
//olikk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0