glömt skriva:/

hejhej, har glömt skriva den här veckan så jag skriver nu;)
den här veckan har varit ganska tråkig. i tisdags fyllde Martin år så vi skulle åka och köpa en till present till honom innan vi firade honom. jag och Emma köpte en stekpanna till honom för skoj skull eftersom han och hans tjej har börjat laga mat ;P jag slog in handtaget försig och själva plattan för sig så det var omöjligt att inte se att det var en stekpanna. sedan skrev vi ett rim till också: Den matlagning kanske inte är den bästa men med den här kan du iallafall testa.
I onsdags fyllde mamma år också förs vi firade henne samtidigt som vi hade firat martin för hon skulle inte vara hemma när hon fyllde år.
i onsdags var jag med Sara fast vi gjorde inte så mkt för jag behövde läsa en bok vi blivit tvungna att läsa från skolan, den skulle vara klar på torsdagen och jag hade inte änns läst halva...
men jag hann bli klar klockan 20 över tolv!
igår hade vi träning och det kändes som jag inte hade tränat på evigheter för vi har haft uppehåll i en vecka.
idag har jag inte gjort något speciellt men imorrn ska vi ha en övslutning med laget och då ska vi typ klättre på klättervägg:D
puss<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0