hejhej

idag var jag fortfarande lite sjuk så det blev ännu en ganska tråkig dag, jag och Emma följde med mamma och pappa och köpte en ny tv. sen försökte mamma få med mig på någon föreställning mammas kompis skulle spela harpa på men jag klagade på att jag behövde städa rummet och det funkade helt otroligt, men den städningen har inte blivit av ännu...
sen åkte Emma och Martin också iväg så då blev man ensam:/
mesta tiden av kvällen satt jag vid datan och sen tittade jag på film, sedan försökte jag sms:a med Sara men den lilla nörden svarar ju inte...

Kommentarer
Postat av: Sara

haha sorry Linn men jag har ett liv och då hinner maan inte med allt du vet jag e ju lite "bici" ibland

2008-12-22 @ 11:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0