sista skoldagen

idag vaknade jag och kände att min hals typ var igensvullen, men jag hade ingen lust att vara hemma´för vi skulle ju få betyg och sånt så jag kände att jag behövde vara där ;)
termins betygen var väl hyfsade, man kunde ju haft bättre men jag är ändå ganska nöjd ;P
mu sitter jag bara och tråkar. fan varför ska man bli sjuk sista dagen det är ju nu man ska ha kul och vad får jag göra, jo jag får sitta hemma och ha skit tråkigt och äta halstabletter...(suck)
hoppas ni får en bättre dag! MVH olikk<3

Kommentarer
Postat av: Sara

men lilla Limpan se det possetivt du får du ju käka massa glass med bra ursäkt;)och det e bättre nu än på julafton och så kanske det hinner gåöver til dess

2008-12-22 @ 11:19:44
Postat av: Linn

haha nej jag fick inte käka massa glass för jag lovade mig själv i torsdag att inte äta något mer onyttigt förän julafton!!

2008-12-22 @ 12:19:47
URL: http://olikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0