Julia,Josse,Linn flumm

idag har det vart en ganska rolig dag iallafall slutet av dagen.
usch vi hade prov i spanska, fast bara hörförståelse och då spelade vår lärare upp ett band och man skulle fylla i ord som saknades på ett papper och man hörde inte ett skit va dom sa jag satt typ och gissade på alla ord:/

men sista lektionen hade vi drama men vi hade ingen lärare första halvtimmen så jag julia och josse satt i garderobet och flummade skit mkt det var skit kul:D och vi hittade en ny kompis i garderoben "Alex" hahaha
när vår lärare väl kom var det svårt att sluta vara flumm och vi körde "maffian" så jag åkte ut direkt ;P

roligaste sagt idag: "slicka dig runt munnen elr sug på den här" jag får inte säga vem det var som sa det. men det är bara jag josse och julia som fattar det roliga... haha det var så jävla kul:D

Kommentarer
Postat av: Josse

HAHAHAH XD

2008-12-10 @ 19:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0