bowling

i fredags var jag julia elin sara och karolina och bowla.
man kan väl säga att jag vann en aning;P hehe
det var skit kul sen åkte julia hem och vi andra åkte hem till mig. Elin och karro satt en evighet och titta i skolkatalogen, sen åkte elin och karro hem. och så var det bara sara och jag kvar, men senkom julia och josse. vi flummade mest men vi släckte ner undervåningen och körde typ kurragömma i mörkret det gick väl ingevidare och när jag skulle vänta på att dom skulle gömma sig kom dom på mig, dom öppnade dörren och såg att jag satt och åt glass;P
sen tittade vi på vem som vann i idol. Josse åkte hem sen men sara och julia sov kvar och dom låg i min säng och tittade på en film men jag ville sova så jag sov istället. resten av helgen har varit ganska tråkig.
puss och kram<3


Kommentarer
Postat av: karolina

det klart att helgen var tråkig. jag var ju inte där! hehe;)

2008-12-20 @ 20:43:56
Postat av: Linn<3

du har så rätt Karro;P

2008-12-20 @ 22:59:30
URL: http://olikk.blogg.se/
Postat av: Sara

fan vilken läcker stil man har;)

2008-12-22 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0